פעיל 'אחים לנשק': "ביטול הסבירות – קו אדום שלנו"

    מהדורת הבוקר No Comments on פעיל 'אחים לנשק': "ביטול הסבירות – קו אדום שלנו"

    איש 'אחים לנשק', אייל נווה ב'מהדורת הבוקר': "הממשלה לגיטימית, אבל הפעולות שהם עושים לא לגיטימיות. גם אנחנו רוצים שבן גביר יביא משילות, גם אנחנו רוצים ביטחון. אנחנו עם שנקרע, בשבילנו הדמוקרטיה זה הדבר הכי חשוב, כמו לסגור לנו בתי כנסת. זו מדינה של ניסים ונפלאות, אז למה הדהרה? תשבו למשא ומתן בלי טריקים ומשחקים".

    חסימות בחמד צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    21:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on חיים רמון מציע: "הצעה לחמאס תיצור קונצנזוס בישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אייל נווה, מראשי קבוצת "אחים לנשק" בראיון במהדורת הבוקר בהגשת בצלאל קאהן הסביר את ההתנגדות הנחרצת שלהם לכל סעיף ברפורמה המשפטית: "מה שמאפשרים בחוק הזה זה שהשרים יהיו כמו קיסרים. אפשר לתת לפעילים פוליטיים כמו איציק זרקא ש להיות יו"ר יד ושם".

    "הממשלה לגיטימית, אבל הפעולות שהם עושים לא לגיטימיות. ראית משהו שהם עושים טוב? גם אנחנו רוצים שבן גביר יביא משילות, גם אנחנו רוצים ביטחון. אנחנו עם שנקרע, בשבילנו הדמוקרטיה זה הדבר הכי חשוב, כמו לסגור לנו בתי כנסת. זו מדינה של ניסים ונפלאות, אז למה הדהרה? תשבו למשא ומתן בלי טריקים ומשחקים".

    "אנחנו חיים את המציאות, לא הייתי ער לפני 17 שנה שברק סיים את תפקידו, אחרי שהחוק עבר בהסכמה רחבה. בוא נדבר על עכשיו שהעם נקרע". לגבי הסרבנות: "לכל אחד יש קו אדום, אנחנו משלמים מיסים והולכים לצבא, אבל אנחנו משרתים את הממלכה ולא את המלך. ההתנתקות שהליכוד ונתניהו הובילו, הייתה קשה וטראומטית אבל לא הייתה שינוי שיטת המשטר".

    האזינו



    0 תגובות